Pracownik Biura Obsługi Klienta
Opis stanowiska :
- osoba zatrudniona na tym stanowisku opowiedzialna będzie za obsługę kontrahentów, tworzenie umów i ofert handlowych, ogranizację pracy w biurze, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji, wystawianie faktur i rozliczenia z kontrahentami.
Wymagania :
- wykształcenie min. średnie,
- biegła obsługa komputera (www, Poczta, FTP, Facebook),
- biegła znajomość pakietu OpenOffice,
- podstawowa znajomość branży IT (domeny internetowe, hosting, serwery www),
- podstawowa znajomość branży reklamowej,
- bardzo dobra komunikacja i kontakt z Klientem,
- umiejętność organizacji pracy oraz praca pod presją czasu,
- uczciwość, sumienność, punktualność, zaangażowanie,
- odporność na stres, dyspozycyjność,
- szybkie przyswajanie nowej wiedzy.
Dodatkowym atutem będzie :
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa,
- znajomość podstaw księgowości,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy :
- ciekawą rozwojową pracę w młodym zespole,
- warsztaty i szkolenia,
Rodzaj zatrudnienia :
- okres próbny (2-3 miesiące),
- po okresie próbnym praca stała na umowę o pracę.
Forma kontaktu :
- list motywacyjny oraz CV wraz ze zdjęciem, prosimy przesyłać na adres: praca@nmedio.pl z dopiskiem: Pracownik Biura Obsługi Klienta
Prosimy o zawarcie klauzuli:
- "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)".
Zastrzegamy sobie, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
powrót